Aktualności

Szczegóły

Setka uczniów zniknęła ze szkoły

Od 7 do 10 czerwca korytarze naszej szkoły świeciły pustkami. Zabrakło dokładnie setki uczniów, a to za sprawą czterodniowej wycieczki klas IV – VI do Trójmiasta. Zwiedzanie rozpoczęliśmy od podziwiania Toruńskiej Starówki i zakupu oryginalnych pierniczków.

Przed zachodem słońca dotarliśmy do Jastrzębiej Góry, gdzie wielu z nas zobaczyło Morze Bałtyckie po raz pierwszy. Następnego dnia zapoznaliśmy się z naszą Marynarką Wojenną w Gdyni, w Sopocie spacerowaliśmy po najdłuższym drewnianym molo w Europie, a stamtąd popłynęliśmy statkiem do Gdańska. Zwiedziliśmy Złotą Bramę, Fontannę Neptuna oraz zobaczyliśmy Żurawia, czyli najstarszy zachowany dźwig portowy w Europie. W naszym planie wycieczki nie mogło zabraknąć również Westerplatte – symbolu wybuchu II wojny światowej z okazałym Pomnikiem Obrońców Wybrzeża.

W środowy poranek dotarliśmy do Fokarium na Helu, gdzie udało nam się podpatrzeć co foki jedzą na śniadanie. Później odpoczynek na plaży, cudowna, słoneczna pogoda przypomniała nam o zbliżającym się początku wakacji. Ostatniego dnia pożegnaliśmy morze, by zwiedzić gotycki, ceglany, otoczony fosą Zamek Krzyżacki w Malborku. Te potężne mury, zbroje husarskie i wystawa bursztynów zrobiły na nas ogromne wrażenie.Co zapamiętamy oprócz zwiedzania? Rozgrywki w piłkę nożną przy ośrodku w Jastrzębiej Górze, dyskotekę, basen, karaoke podczas podróży na Hel i wiele innych atrakcji.

Naszymi opiekunami byli:
 - grupa klas piątych i szóstych: p. Irmina Słowikowska, p. Jadwiga Wójcik i p. Marta Jaroszyńska,
 - grupa klas czwartych: p. Barbara Ejsmont, p. Agnieszka Lipka, p. Patryk Śmieciński i p. Marcin Krzykała.

Dziękujemy po stokroć p. Irminie Słowikowskiej za organizację tej wspaniałej wycieczki.

Kalendarz wydarzeń

Pn Wt Śr Cz Pt So N

Gościmy

Odwiedza nas 45 gości oraz 0 użytkowników.